12 Eylül 2012 Çarşamba

Aklımdan Geçenler ???

     Şu blog işine girdiğimden beri sürekli blog sayfalarını gezip fikirler edinme çabasındayım. Bir de merak edip bunu nasıl yapmış, acaba bende yapsam nasıl olur diye uygulama işlerine girdiğim çok oluyor. Böyle olunca da tabi başlamış olduğum bir işi, yeni gördüğüm farklı bir şeye de bulaştığım için yarım bırakmış oluyorum. Sonra topla toplayabilirsen. Cümlem bile ne kadar dağınık oldu. Artık siz anlayın nasıl olduğumu?

Şu sıralar blogum üzerinde herşeyi denemeye çalışıyorum. Bunun için uğraşırken, yine bir sürü güzel şeye takılıp kaldım. Eskiden, akşam sohbetleri olurdu. Bu sohbetlere gelenler özenle yaptıklarından getirip, hep beraber çay eşliğinde yenilir hoş sohbetler yapılırdı. Ev sahibi de birbirinden güzel şeyler hazırlar, hep birlikte ne güzel zamanlar geçirilirdi. Bu resimleri gördüğümde de aklıma bunlar geldi. 








Nasılda böyle zamanları özlediğimi hissettim. Hiç kaldı mı böyle şeyler? Bana sorarsanız, bizim buralarda çok değil. Birlikte vakit geçirmek isteyen insan çok az. Herkes yorgun, kimsenin vakti yok. Yada görüşme ayarlasan bile, fazla özensizler. Hal böyle olunca da kopukluklar oldukça fazla oluyor. 









Yalnızlığa, yalnız yaşamlara kapılıp gidiyoruz. Bildiğim tek şey hiç iyi olmadığı... Sanırım böyle güzel şeylere bakmakla yetineceğiz artık. Malesef...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder