10 Eylül 2012 Pazartesi

İLK ADIM...


Blog sayfalarda oldukça vakit geçiren biri olmama rağmen,yeni bir blog oluşturmak sandığım kadar kolay değilmiş. Bunu daha ilk cümlemde belirtmek istedim ki, bu blog sayfasını oluşturmak için ne, nasıl, acaba gibi soru kelimelerini o kadar çok düşündüm ki. Yada ben fazla inceliyorum :)

Okadar çok takip edip, hayran hayran baktığım blog sayfaları var ki ama kendime gelince bir cesaretsizlik sormayın gitsin. Ama bugün bir heves geldi ve işte ilk adımı attım. Bakalım nasıl olacak?

Ben bu sayfa düzenleri ile oynayıp, başka bloglar da acaba nasıl yapmışlar diye incelerken, ilk postum bu kadar olsun ve devamı da gelsin inşallah diyorum...

Bu arada aşağıdaki resmi ararken, yeni bir blog sayfası daha buldum arada bir de ona takıldım. İzlemeye devam ;)

2 yorum:

  1. Hoşbulduk :) Acemi olduğum ne kadar belli, yorumları bile yeni görüyorum :)) Ama çok mutlu oldum,teşekkür ederim ;))

    YanıtlaSil