17 Eylül 2012 Pazartesi

Kitaplar...

Kitaplarım benim için çok önemlidirler. Mesela, ilk kitabımı çocukken hediye olarak almıştım. Ozamandan bu yana özenle saklıyorum. Benim için önemli olan her eşyamda olduğu gibi kitaplarımda da çok paylaşımcı olamıyorum malesef. Genellikle güvendiğim kişilerle paylaşırım. Çünkü, verdiğin gibi bulamadığın zaman üzücü oluyor.

Bu ay yine dayanamayıp bir sürü kitap aldım. Şimdi bunlardan iki tanesini sizinle paylaşacağım.
Sarah'nın Anahtarı; Fransa'da yaşayan Yahudi Sarah Starzynski'nin, 16 Temmuz 1942 yılında Fransız polisi tarafından gerçekleştirilen Vélodrome d'Hiver temerküzü sırasında tutuklanmasını ve bunu izleyen olayları anlatan bir kitap. Anlatım bakımından akıcı, ben kitaba başladığımdan beri hiç sıkılmadan okumaya devam ediyorum. 

Canın Cennete; Şairin Özgeçmişim "Yalnızlık" diyen kitabın, İçindekileri "O" insanla belirleyen Sedat Balun kitabında acıyı, sevgiyi, ayrılığı, hüsranı ruhunuza fısıldıyor.





Bu kadar kitabım olması ile birlikte ayraçlarım olmazsa olmaz :) Ayraç koleksiyonu yapıyorum ve elimden geldiğince bunu genişletmeye çalışıyorum. Bu kitaplar içinde; İki farklı ayraç seçtim bile.


Keyifli ve neşesi bol bir hafta olsun.
Son cümlemizde Sedat Balun'un kitabından....!!!



4 yorum:

  1. Merhabalar; öncelikle bloğuma hoşgeldin bende seni takip etmek isterim ama bloğuna izleyici butonu eklememişsin ya da ben göremedim:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ;) Çok acemiyim çok :( uyarın için sağol. Eklemeye çalıştım umarım doğru yapmışımdır ;)

      Sil
  2. bence de hala takip butonu yok , biraz daha gayret :))Hoş geldiniz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyice kafam karıştı :) takip butonu dediğiniz "bu siteye katılın" işlemi değil midir? Onu yaptım :) başka birşey daha mı var? Bu arada hoşbuldukkk ;)))

      Sil