14 Eylül 2012 Cuma

Mutlu(ymus) Gibi...



Ruh halim fazla dalgalı. Dün iyi hissederken bugün karışık olduğum gibi. Hatta bir saatim bir saatime yada dakikalarım bile uymazken nasıl düzgün olabilirim ki? Bu durum oldukça yorucu. Herşeyde çok fazlacıyım sanırım. İşler umduğum gibi gitmediği zaman moral olarak da en altlarda oluyorum.
Ben bu kadar yoruluyorsam, çevremde olanlar nasıldır siz düşünün. Bir saat önce sırıtan bir yüz bir saat sonra olabildiğince asık bir yüz ifadesi ile karşılayabiliyor sizi. Onlara da sabretmek düşüyor bazen tabi.
Böyleyim işte, böyle olmama sebepler var elbette. Herkes gibi benimde kendime ait olan sebeplerim. Bu durumlara rağmen arada sahte olmayan gülücüklerde atabiliyorum anlık da olsa.Düşündükten sonra şükredecek ne çok şey var hayatta. Bunlara dayanarak yaşayabiliyoruz bu hayatta belki de. Böyle şeylerin hayatımızda çok çok olaması dileklerimle...



 Birde günün şarkısı olsun yoksa bu post bitmezzzz  ;) 



2 yorum:

  1. Cicili bicili bir blog sayfası seninki :))

    YanıtlaSil
  2. :)) teşekkür ederim, acemilikten daha cümle kuramıyorum ama umarım güzel olur ;))

    YanıtlaSil