24 Eylül 2012 Pazartesi

Ne umduk Ne bulduk!!!!



Aniden gelen hastalıkla geçti haftasonum.Yorgan döşek yattım denilir ya resmen öyleydi. Oysa ne hayallerim vardı. Ikea’ya gidilecek, cesit cesit kumaslara bakılacak, fikirler edinelecek, dönüşünde de cay sohbeti yapılacaktı. Olmadı malesef... Hicbir zaman önceden plan yapmayacaksın derler ya hakikaten öyle. 

Yatarak geçirsem bile, yine de farklı şeyler yapmaya çalıştık. Belki gidip gezemedik ama, evimizde çay keyfi yapabildik. Annecik, mis gibi paskalya çöreği yaptı. Ve daha neler neler... Birlikte hoş sohbetler edildi. Ikea gezisi için gün ayarlaması yapıldı. 

Kendimi biraz iyi hissettiğimde, yakınlardaki hipermarkete gidildi. Orada, gördüğüm kalemler, elişi kağıtları ile kendimizi şmarttık biraz. Bunlarla da mutlu olabiliyorum yani.
Bugün hava ise olabildiğince sıcak ve canlı. Pastırma sıcakları bu olsa gerek. Böyle havalarda da iş yerinde olmak biraz can sıkıcı oluyor. Ama ben yine de bir boşluk bularak bu postu hazırlamayı sağladım. Bu güzel hava gibi, bu haftada güzel geçer inşallah. 


Herkese mutlu,güzel ve özellikle sağlıklı bir hafta olsun... 








2 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun canım, insan planladığı şeyleri yapmaktan alıkoymak zorunda kalsa da evde sıcacık çay ve paskalya keyfi yapılacakların planları mutlu etmeye yetiyor insanı :) en kısa zamanda iyileşmen dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizemcim çok teşekkür ederim.. Evet planlarımı yapamasamda yanımda olan sevdiklerimle içtiğim çay çok keyifliydi. İnsanın böyle mutlu anları olması gerçekten moral kaynağı senin bana şuanda verdiğin gibi ;))) Tekrar teşekkürler...

      Sil