30 Ekim 2012 Salı

Bayramda Neler Neler...


Bayram bayram dedik, o da geldi geçti işte. Yok bu kadar fazla tatilin sonu hiç iyi olmuyor. Bugün bunu daha iyi anladım. İşe gelmek ayrı bir dert,ayrıca pazartesi görünümlü Salı'yı hiç beğenmedim. 
Elimizde olmadan zaman akıp gidiyor işte..
Bu kadar kötü ve iç karartıcı bir girişten sonra sonuca nasıl bağlayacağım, nasıl o cici resimleri paylaşacağım bilemedim :) Ama, o ciciler bugün ki, sendromu hepimizden alıp götürsün inşallah. 

Bayram aynı bayram bir telaşla geldi geçti. Ama bu kadar tatil olunca bende evde kaldığım zamanlarda boş durmadım tabiki :) Yaptığım bu ciciler tam anlamıyla bitti mi? Oda hayır :) Ama başladım sonuçta ve keçe ile ilgili çalışmam yakın zamanda bitecek inşallah. 
Selinim'in hediye ettiği keçelerden kendime duvar süsü yapmaya karar verdim ve bir yandan ona başladım. Ayrıca, kendime ıvır zıvırlarımı koyabileceğim kavanozdan kelebekli bir kalemlik ve delgeçlerimden faydalanarak oluşturduğum şekillerle, süslü bir notluk yaptım. 
Vee en güzeli :) Bademim ile benim resimlerimden bir kolaj oluşturmuştum. Onu çıkarttım ve çerçeveye koydum. Çok şeker oldu. Yanına, keçeden iki tane de uğur böceği ekledim. Bence güzel oldu, sonuçta içeriğinde badem var ;))
Gerçi fotoğrafı çıkartırırken, baya muzip bakışlara hedef oldum ama neyse artık :)))

Tatil günleri de böyle dolu dolu geçti.
Umarım hepimiz için bu hafta çok keyifli geçer. Böylelikle, aklımızda tatilde kalmaz ;)
Sevgiyle Kalın...













2 yorum: