15 Ekim 2012 Pazartesi

Çiçekli Böcekli :)


Çok sevdiğim arkadaşım, sırdaşım Selinim bana bu keçeleri hediye etti. Ona biraz fikirlerimden bahsettim o da sağolsun incelik edip bana bu cicileri almış. Lale olanı yaka iğnesi olarak kullanmaya başladım bile. Ama diğerleri ile ilgili ayrı planlarım var. Onları tamamladığımda sizlerle buradan paylaşırım. 

Bu arada kitap ayracımı da görmezden gelmeyin lütfen. Koleksiyonuma Selinim sayesinde bir tane daha eklenmiş oldu. Canım arkadaşım, beni nasıl da mutlu etti. :))))









2 yorum:

  1. Bu keçelerin her biri ne kadar güzelmiş öyle :) renkleri, desenleri mutluluk veriyor resmen insana, en çok melekli olanı beğendim :) fikirlerinin devamını merakla bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım valla görünce benimde gözüm gönlüm açıldı :))) Mutluluk veriyor insana.Güzel ciciler yapacağım artık. Paylaştığımda bende yorumlarını beklerim, bakalım iyi mi olmuş kötü mü? ;)))

      Sil