12 Kasım 2012 Pazartesi

Çiçekçi Geldi Hanımmm :)


Haftasonu oturdum kendime bir dolu çiçek yaptım. Bir kısmını benim minik şişeme,diğerlerini de ofisde bulunan diğer süslü şişeye koydum. Bakmayın çok taliplisi var. İsteyen isteyene. Bende bu hafta mümkün olduğunca yapmaya çalışacağım. Bu fikri yabancı bir siteden gördüm ama kaydetmeyi unutmuşum. Aradım taradım ama tekrardan bulamadım. Malum ben internette daldan dala misali atlayınca,asıl ne araştırdığımı bile unutmuş oluyorum. (Hatta bileniniz var ise, bana mail atsın postun sonuna ekleyeyim.) Bu çiçekler, o sitede saman kağıdından yapılmıştı. Bence çiçek dediğin renkli, canlı, mis kokulu olur. Geçenlerde bu pembe kalıpları aldım ama hiç beğenmedim. Olabildiğince kötü, içinden yaptığınız kek yada muffini çıkarmak mümkün olmuyor. Baktım kullanılacak gibi değil, bende bu şekilde değerlendireyim dedim. Pek bir iyi oldu.. :) Fikri sunanın aklına sağlık. 

Hepinizin çiçekler gibi renkli bir haftası olmasını dilerim...

Sevgiler..

  





2 yorum:

  1. İnternet dipsiz bir kuyu, istemediğin kadar bilgi, görsel dolu ama onun ilk sahibine ara ki ulaşasın, mümkün değil ve ecnebiler bu craft işlerinde harikalar yahu, sizin çiçekte iyi değerlendirilen, güzel bir çalışma olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ;)Gerçekten öyle, bir daldın mı çık çıkabilirsen. Çok yaratıcı fikirler var. İnterneti bu tarz güzel şeyler ile kullanmak daha keyifli oluyor.

      Sil