22 Kasım 2012 Perşembe

CupCake Aşkı.. ^_^


Bir insan cupcake'i ne kadar sevebilir? Cevap veriyorum konu cupcake ve ben isem, çoookkk. :) Bu haftam cupcake'ler ile geçti. Tatlısı ve tuzlusuyla. Öyle bir aşkki, gecenin yarısında bile yapmışlığım var. 




Tabi bunları yapınca iş bitmiyor. Sonra bunun resminin çekilme işlemi var. Şu açıdan çeksem nasıl olur acaba?
Yok yok bence burası daha iyi. Ha birde yanına şunu koyayım,bak nasıl güzel oldu. Evin içinde böyle koşturmayı bırakın. Bu işlemi ofiste bile yapıyorum. Yaptığım bu cupcake'leri paylaşmayı başkalarının tatması ve sonra yorumları çok hoşuma gidiyor. Bu yüzden, ofis arkadaşlarımda bu nimetlerden faydalanıyorlar. Hal böyle olunca, benim elimde makina ofiste de resim çekme telaşındayım. Dur yeme 1 dakika süper bir resim olacak diye onları da bu işe alet ediyorum. Çok iyi iş çıkarmadığımın farkındayım resim konusunda ama Picasa amca sağolsun. Bana bu konuda oldukça yardımcı oluyor kendileri ;)



Ayrıca, benim cupcake yapmam konusunda annem çok muzdarip. Felaket gönül koymuş durumda. Bazen evet çok güzel olmuş deyip, susuyor ama bakışlarından anlıyorum ne demek istediğini :) En sonunda geçenlerde itiraf etti. Evdeyken hiç böyle şeyler yapmazdı. Yalnız kalınca görüyor musun bak neler de yapıyor. O kadar günüm oldu, arkadaşlarım geldi. bir kere görmedim böyle şeyler diye :)))




Annelerin en güzeli, eli mağrifetli güzel kadın :) kızından da cupcake beklermiş. Hepsi sana feda olsun. 



Yine ne çok fotoğraf çekmişim anlatamam, aralarında çıkarıp ayarlamak baya zamanımı aldı. Neyse güzel oldu ama :) 





Hadi bakalım, bildiğiniz cupcake tarifleri varsa, lütfen bildirin bana. Hepsini denemek istiyorum. 
Ve bekliyorummm ;))

Sevgiler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder