18 Kasım 2012 Pazar

Dükkan Pati ve Matruşka.. ;))

 Dükkan Pati'yi bilmeyeniniz var ise söyleyeyim; Nilgün hanım öncülüğünde nice gönül sever kuyruklulara yardım için burada buluşuyor. Benimde küçük bir yardımım olması için, Sedokız'ın yaptığı bu güzel çarpı işinden oluşan matruşkalardan birini almak istedim. Sevgili Nilgün Hanımcığım bana çok içtenlikle davranış gösterdi. Ne kadar doğru biri olduğunu ve böyle insanlar sayesinde kuyrukluların çoğunun değer göreceğine inandım. Ben çok mutluyum öncelikle kuyruklular için küçükde olsa bir yardımım olduğundan dolayı, hemde bu güzel matruşkaya sahip olduğum için. Evimin en güzel köşesine koyup, baktıkça kuyrukluları göreceğim.
Sevgili dostlar sizlerde bu şirin dostlarımıza yardımcı olmak isterseniz, lütfen Dükkan Pati'yi ziyaret edin..








4 yorum:

  1. Canım yüreğine sağlık!
    Çok teşekkür ederim tüm kuyruklu dostlar adına!

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler! Bir kez daha :)

    YanıtlaSil