27 Kasım 2012 Salı

Duvar Süsü ve Kozalak...

Keçelerden yaptığım duvar süsünü bitireli epey oldu. Araya okadar çok iş girdi ki, ben resimlerimi toparlarken onların bir köşede kalmış olduğunu gördüm. Hadi dedim paylaşayım. Keçelerin yanında birde karton bardaktan duvar süsü yaptım. Şu bildiğim kahve içilen karton bardak. Geçenlerde arkadaşlarla ofiste kahve içiyoruz. Karton bardakla getirdiler. Siyahlı olanların deseni çok hoşuma gitti. Tabi hemen fikir üreteceğim ya bana ver bakalım oradan 5 tane dedim :) 

Eve gelir gelmez, onları ipe dizdim. Baktım çok sade gibi, birde üzerlerine kurdele bağladım. Gözüme hoş geldi. Şimdilik, kitaplıkta asılı duruyor. Ama onun yeri belirlendi. Yakında yeni yerine asacağım. 
Kozalak konusuna gelirsek eğer; resmen kozalak delisi oldum. İş yerinin büyük bir bahçesi var. Bol bol da Ççam ağaçları. Öğle aralarında yürürken kafamı yerden kaldıramaz oldum. geçenlerde bir poşet topladım yine.
  Benim evimi süsleyeni ise, Badem'in ağzından zor aldım  :) Baktım, almış kaçıyor. Hemde kocaman ve çok güzel. Neyse binbir çaba ile Bademden kaçıarabildim. Eve gelir gelmez, vernikleme işine başladım. Fakat, öncesinde kozalağı temizlemem gerekiyordu. Vurdum,salladım ama hiçbirşey çıkmadı. Başladım mı ben vernik işine. Daha verniği sürmemle, böcek istilası başladı :) Neyse ki gazete üzerinde yapıyordum. Gazeteyi tuttuğum gibi camdan silkeleyince, hepsi uçusup gittiler... Ama sonucunda güzel oldu. Bir de sütlaç yediğim bu toprak kaseye koyunca şekilli oldu sanki ne dersiniz?


Sevgiyle Kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder