21 Kasım 2012 Çarşamba

Matruşkam Geldi... :)

Bir önceki postta sizlere  matruşka ve kuyruklulardan bahsetmiştim. İşte yaptığım o küçükcük yardım sonucu bu güzel matruşka geldi bana. Hem de o kadar güzel bir hediye paketi ile geldi ki anlatamam. Bu özeninden dolayı Sevdiye Hanımcığıma buradan da tekrar teşekkür ediyorum. Resimleri sevinçten okadar heyecanlı çektim ki, yamuk yumuk çıkmış olabilir. Affedin lütfen. Ha unutmadan paketin içerisinde birde çok güzel bir kelebek vardı. Onu çekmeyi unutmuşum. Ama evimde tablonun yanına şöyle bir iliştirdim ve çok cici oldu. Çok çok mutlu olduğumu anlıyorsunuzdur sanırım.. :)
Sevgiyle Kalın..








6 yorum:

  1. Paketi ayrı kendi apayrı güzel ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım gerçekten öyle, birde yakından görsen :) Seve seve bir hal oldum ;))

      Sil
  2. Sevdiye de sen de çok özel insanlarsınız. Katılımınız ve desteklerinizle büyüyen güçlenen proje artık benim değil hepimizin oldu.
    Matruşka kız evine çok yakışmış,sanki hep sana gelmeyi beklemiş. İyi günlerde kullan canım.
    Güzel yüreğin hep senin gibilerle karşılaşsın e mi?
    Öptüm kocaman!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilgün Hanımcım. Sizleri tanıdığıma çok memnun oldum. Umarım daha çok faydamız dokunur. Tekrar teşekkürler. Bende sizi çok çok öpüyorum. Sevgiler..

      Sil
  3. Şans getirsin size matruşka hanım, yerini bulmuş belli :) Yalnız şöyle bir yan etkisi var;
    Baktıkça ister istemez gülümsetiyor insanı :)
    Teşekkürler, sevgiler, selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yan etki :))) Çok teşekkür ederim, sizinde emeğinize sağlık..

      Sil