3 Aralık 2012 Pazartesi

Bahar Gibi...

Haftasonu, kış kendini iyiden iyiye hissettirdi. Hatta dünce gece bir fırtına bir yağmur sormayın. Uykumdan uyandırdı beni o derece yani. Ama sabah uyandığımda güneşli ve bir önceki günlere göre daha ılık bir hava karşıladı beni. Ben soğuk havaları sevmem, çok üşüdüğümden belki de. Tamam kış ayrı keyiflidir ama soğuk işte. Yazı da çok sevmem, çok sıcak oluyor ve istediğin zaman gezemiyorsun. Bir bunalmaca bir sıkıntı. Ama bahar, öyle midir hiç. Mis gibidir. Ne çok sıcaktır, ne çok soğuk. Birde öğle saatleri ise, tadından geçilmez. Her taraf yemyeşil,aydınlık, ferah. İnsanın içi çoşar resmen.Yazdıklarıma bakılırsa ben baharı özlemişim gerçekten. Velhasıl bahar çocuğuyum ben, belki de bundan dolayıdır aramızda ki sevginin bu kadar büyük olması. 
Nerden nereye geldim, işte sabah baktım güneş var ben bir mutlu, birde ılık olunca hava deymeyin keyfime. Ofise geldiğimde de, masamdaki çiçeklere baktım durdum. Kendim kaybettim resmen. Sanki bahar gelmiş, çiçeklerde açmış bana sürpriz yapıyorlar. Çiçeklerin renklerine bayıldım ben. Duramadım tabi hemen, fotoğraflarını çektim. Sizlerde görün istedim. 

Aynı bahar gibi ve ben baharı çok özledim....

Sevgiler....












2 yorum:

  1. Ay ben de özendim şimdi, ben de alıcam çiçek masama bugün.. İyi haftalar canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, seninde bol çiçekli renkli bir haftan olsun. Öpüyorum...

      Sil