28 Aralık 2012 Cuma

Happy Weekend (Görmemişin Pon Ponlu Yastığı Olmuş)

Evet, kaldı mı yılbaşına az bir zaman. Haftasonu da gelmiş. Bu haftasonu benim için oldukça yoğun geçecek. Hediyelerim için eksik kalan bir kaç şey var. Onlar tamamlanacak. Pazartesi çalışacağım için pazar gününden yılbaşı kurabiyeleri yapılacak. Ablacığıma keçeden kapı süsü dikilecek ve bana da :) Arkadaşlarıma dikerken çok kıskandım, kendime de bir hediyem olsun değil mi?. 

Resimde ki yastık, Selinim'den bana daha önceden verilmiş bir hediye. Ay bu yastık geldiğinden beri, tablo gibi koltuğun üstünde duruyor. Sırtıma dayamak yok, biri alsa hemen yerine koyarken tekrar düzelterek koyuyorum. Çok kıymetli çok. Bir özendim sormayın, artık görenler müzeye kaldır bari diyorlar :)) 

Hediyeleri önemsiyorum, hele ki el emeği ile yapılanlar ayrı bir değerli benim gözümde. Görmemişin bir yastığı olmuş tutmuş pon ponunu çıkarmış misali de olsa bu yastık tablo gibi duracak. :)



Yılbaşı dilekleri henüz dilemiyorum. Pazartesi günü yılın son postunda oldukça fazla yazacağım zaten. Ama hafta sonunuz bol neşeli, bol alış-verişli, tarçınlı ve zencefilli kurabiyelerin oldukça fazla olduğu bir haftasonu olması dileklerimle.. 

Sevgiyle Kalın...

4 yorum:

  1. ponponlu yastık çok tatlı...
    ben şimdiden mutlu yıllar diyorum,
    2013 umutlarının gerçekleştiği,
    unutulmaz bir yıl olsun,
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim CepAynam. Umarım bu yıl senin içinde umut ettiğin herşeyin geçekleştiği, sağlıklı,mutlu,sevgi dolu bir yıl olur. Öpüyorum :)

      Sil
  2. Ama yastık gerçekten çok güzelmiş.
    Yeni yılın mutluluklar ve istediğiniz her güzelliği getirmesini dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Aslıcım, bende ondan gözüm gibi bakıyorum :)) Yeni yıl senin içinde mutlu, sağlıklı, bol kazançlı,sevgi dolu bir yıl olsun umarım ;)

      Sil