4 Aralık 2012 Salı

Kendine iş çıkartmaca...

Yılbaşına şunun şurasında ne kaldı ki? Dergilerde bir sürü süsleme fikirleri. Dekorasyon mağazalarında yılbaşı için türlü türlü biblolar, süsler vs. o kadar çok var ki, insan hangisini alacağını şaşırıyor. Birini alsanız, gözünüz diğerinde kalır. Bu son cümle çoğul oldu ama asıl anlatılan kişi benim sanırım :)
Öyle işte haftasonu bende kendimi kaptırıp ev için bir sürü yeni cici aldım. Eve geldim yorgun argın ama var bi eksiklik oturamıyorum. 


 Rahat batıyorya bana. Gelmişsin işte yorgun uzan dinlensene. Yoook tabiki olmaz, kafaya birşey takıldı mı o olacak. Hemen çıkardım eldeki malzemeleri ne yapabilirim diye baktım. Aklıma bu strafor topları süslemek geldi. Gerçi bunlar yılbaşı süsleriydi ve üzeri de çok güzel simli şekilde bulunuyordu. Ama o an gözüm görmedi tabi. Ben illa birşey yapacağım ya. Neyse, başladım yapmaya. Bitince de koydum tabağın içine, şimdi dergilerimin yanında renkli renkli bana bakıyorlar. Bi hoşuma gitti, gelip geçerken onları seviyorum. Böyle de huyum vardır, yaptıklarım sanki canlı. Bir severim bir severim, duyanda sanar ki evde bir sürü çocuk var. 







Elimde kalan son strafor topu da, minik ponponlar ile süsleyip dolabın üzerine astım. Gerçi şimdi kapının kolunda belli ki benim sayemde evin içinde tur atacak. 




İşte yoğun haftasonumun sadece bir kısmıydı bu.Diğer bölümünü de bir daha ki postta anlatacağım. 
Hadi bakalım kalın sağlıcakla..

Sevgiler...

6 yorum:

  1. Delgeç(mi deniliyordu?) pek bir tatlıymış. Ben de böyle kağıtlarla vs oynamaya bir şeyler yapmaya bayılırım. bir de üstüne senin gibi duygusal bağ kurarım onlarla aramda. Bazen çok ileri gidiyorum ama:
    Geçen gün bir arkadaşımla bozuştuk ama tamir olmamacasına, ona bir çizimimi hediye etmiştim, neyse dün aklıma geri mi istesem gibi bir düşünce geldi. Tabi çoook ayıp ve asla yapmayacağım ama resmimi ona bırakmak savaş meydanında asker bırakmak gibi geliyor. ühühü. Böyle bir bağdan bahsediyorum işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşınla aranın düzelmeyecek kadar kötü olması üzücü. İyi zamanlarda paylaşılan hediye vs. gibi şeyler dediğin gibi geri alınmaz. Bence, kalsın üzülme. Çizimi sen yaptığına göre kendine daha güzelini yaparsın.

      Sil
    2. Bu zaten hediyelerle değil de daha çok yaptıklarına bağlanmakla alakalı. Yoksa hayatımda böyle bir şey yapmadım, yapmam. Ama çizimler (eğer pro değilsen) çocukların gibi oluyor. Ben birilerine vermek konusunda da çekimserim zaten. Verdiğim biriyle artık görüşmeyeceksem velayet paylaşımını aklımdan geçirmemem imkansız. Yine de abartılı muzip söylevler bunlar (belirtmem gerek)

      Sil
    3. :) evet anladım seni. Benim içinde kitaplarım öyle. Paylaşamam öyle herkesle. Ama tabi bu şekilde olup, birde başkasında temelli kalınca elbette sorun oluyor kişi için. Bazısı aman ne önemi var boşver diyebilir. Ama arada bağ olunca işte farklı oluyor .

      Sil
  2. Çok güzel olmuşlar,birşey yapıp evin bir yerlerine asmak insana çok büyük mutluluk veriyo simi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :) Gördükçe mutlu oluyorum

      Sil