26 Aralık 2012 Çarşamba

Merry Christmas (Ho Ho Ho)

Süslemeleri, ışıltıları, yeşili, maviyi,sarıyı,hediye vermeyi almayı, yılbaşını, yemekleri, dostlar ile hoş sohbetleri çok seviyorum. O kadar çok şey var ki, buralara sığmaz. Bugün bu içim içime sığmama sebebi, sırf şu dışarıda ki güneş. Az önce badem kuzusu ile kısa bir yürüş yaptık ama bana çok iyi geldi. 
Konuya giriş alakasız oldu ama idare edin artık. :) Yılbaşına sayılı günlerin kaldığı şu sıralarda internette bakmadığım, yılbaşı süslemeleri, evleri kalmamıştır herhalde. Hepsine bakıcam diye, gözlerim fır dönüyor artık. 




Nette dolaştığım sıralarda, ilgimi çeken bir kaç fotoğrafı hemen blog için ayarladım. Bazıları için çok ilgi çekici olmayabilir ama beni bu tarz şeyler oldukça dinlendiriyor. Bir okadar da keyif veriyor.



Yılsonu olduğundan dolayı, gündüzleri iş yerinde sıkıcı zamanlar geçiriyoruz. Ama akşamları evde benim için keyifli zamanlar başlıyor. Arkadaşlarım ve ailem için hediyeleri paketlemeye başladım bile. Hatta keçeden çam sakızı çoban armağanı dedikleri minik hediyeler de hazırlıyorum. Gerçi yorulmuyor değilim ama, keyif aldığım ortada. (Bunların resimleri daha sonraki bir postta olacak)


Şu yılbaşı akşamı gelse de, hediyelerimizi birbirimize versek. Sırf bunun heyecanı bile mutlu ediyor beni. Konu yine dağıldı dimi :) Neyse, yılbaşına kadar böyle güzel süslemeler ve evleri, fikirleri ben yine takip eder dururum. Sizinde o zamana kadar keyifli zamanlarınız olsun efendim. 

Sevgiyle Kalın..



6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Piacım en kısa zamanda cevaplıyorum ;)

      Sil
  2. sımdıden ıyı yıllarrr ve blogun hayırlı olsunnn dıyorum ben yenı gelsem de:))) bu arada gorseldekı suslr benım olsa olur mu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hoşgeldin ve olur tabi neden olmasın :) Ozaman bol süslü, bol keyifli ve mutlu yıllar olsun sanada ;)

      Sil
  3. Kocaman bir yılbaşı ağacı olsun başka bişi olmasa da olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en ışıltılısından ;) Mutlu Yıllar..

      Sil