10 Ocak 2013 Perşembe

Ah nedir bu kalp'den çektiğimiz...

Eros eros nedir bu kalp ağrısı??? Eros da bilse söyleyecek ama :) Velhasıl insanın en değerlisi kalbidir bence. Çünkü, kişi de bulunan kalp sevdiğinin onunkisi ise sevdiğindedir. Ne de ince bir yerden girdim konuya, toparla toparlayabilirsen şimdi :))

Bu aralar kalplere takıntılıyım. Nereye baksam kalp görüyorum. Aklımda bin bir düşünce şunu şu şekilde yapsam nasıl kalp olur acaba? Ha böyle de yapsam güzel olur gibi durmadan içimdeki ses ile konuşuyorum. İcraat var mı derseniz o da yok. Oldukça yorucu bir zaman geçiriyorum ve eve geldiğimde tamamiyle pilim bitmiş oluyor. O yüzden sadece kafa yorgunluğum var bu aralar, el yorgunluğu değil. Ama tez zamanda kendime geleceğim. Sözzzz..

Neredeyse her gün karşımda Pinterest açık ve baktıkça bakasım geliyor. O kadar güzel şeyler var ki, valla ben oldukça keyif alıyorum. 

İşte, bu kalp takıntımı Pinterest ile birleştirip bir sürü kalp fotoğraflarına daldırdım kendimi. Çok fazla seçenek var. Ama ben içlerinden  beğendiklerimi hemen seçip sizlerle de paylaşayım istedim. 

Kalp ağrısı nedir bilmeyelim inşallah (Zor bir dua ama) diyerekten bu zor postu bitirelim ;)

Sevgiler..


Kaynak : Pinterest



















2 yorum: