23 Ocak 2013 Çarşamba

Bugün Bunu Sevdim.. (Çok çok ama )

Bu Pinterest yüzünden yakında gözlerim bozulmazsa iyidir. Nasıl bir sosyal sayfadır. Bu kadar mı güzel resimler olur. Anlayacağınız kendimi iyice kaptırmış durumdayım, bunu da beğendim, şunu yayınlayayım derken zamanın nasıl geçtiğinin farkında bile olamıyor insan.

Bu aralar el becerisi olarak hiç aktif değilim. İnanılmaz derece yoğunum ve hiç bir şeye vakit ayıramıyorum. ama gelin görün ki bunu kafam anlamıyor. O kadar dolu ki.. Şu yoğunlık bi geçsin şunu da yapıcam. Ha bu vardı bunu da yapmalıyım diye bir de bu düşüncelerden yorgun düşüyorum diyebilirim. Ben fazla plancıyım, herşey düzgün ve sırası ile olmalı benim için. Bu hiç iyi bir şey değil biliyorum. Ama bazı durumları değiştiremiyoruz maalesef. 

Nerden nereye geldim, konuları karıştırmakta da üstüme yoktur hani :)

İşte ben yine Pinterest de gezerken bir çok şeyi beğendim. İşte bazıları da bunlar.... 

Kalın Sağlıcakla..

Sevgiler..

Not: İlk resim benim hayalimdir, söyleyeyim :)












Kaynak : Pinterest

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder