14 Ocak 2013 Pazartesi

Bugün Bunu Sevdim.. (Yemek Odaları)..

Haftanın ilk günü olan o hiç sevmediğimiz Pazartesi günündeyiz işte. Yine yoğun bir çalışma günü olarak çok canımı sıktığını söyleyebilirim. Bu sıkıntıya bir mola vererek size, benim için geleneksel olan bugün bunu sevdim postunu hazırlamaya çalışıyorum. :)

Yine blog blog gezip, gözlerim fıldır fıldır dönerken bu yemek odaları resimlerine rastladım. Yemek yapmayı, hazırlamayı severim. Masa düzeni de önemlidir elbette ama kaçımızın böyle yemek odası var ki.. Resimleri gördüğüm anda aklımdan ilk geçen düşünceler bunlar oldu. Tabi Polyanna tarafcısı olarak hemen aman olsun nolcak ki sonuçta masam var, ve sevdiğim insanlar ile birlikte birşeyler paylaşabiliyorsam gerisi boş edası ile kendimi yine mutlu etmeyi başarabildim. :)

Siz ne düşünürsünüz bilemiyorum ama ben hepsini ayrı ayrı sevdim. 

Hadi bakalım can sıkıcı Pazartesinden kurtulmaya az kaldı. Haftanızın bol keyifli geçmesi dileklerimle..

Sevgiler..

♥♥♥♥














Kayank : Tık Tık

2 yorum:

  1. 7.resim toplantı odası gibi geldi bana ama dediğin doğru yemek odalarımız böyle değil:)) belki bi gün sahip oluruz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Piacım biraz öyle ama onunda halısına vuruldum. Bu tarz kilim desenli halıları çok severim. Bir gün olabilir tabi neden olmasın. Umut etmeye devam :)

      Sil