28 Ocak 2013 Pazartesi

İşte ben öyle bir hal içindeyim!!!

Bugün ben değişik bir hal içindeyim. Haftanın ilk günü olan pazartesinden mi desem, havanın oldukça kapalı ve soğuk olmasından mı desem, işlerden mi desem bilemedim. 

Hiç bir şey yapasım yok, çalışasım yok, hiç yerimden kalkmasam, kimse bir şey sormasa. Evde olsam alsam battaniyemi üzerime, sehpamın üzerinde de bir fincan filtre kahve yanında da kitabım. Nasıl bir keyif yapasım var anlatamam. Şuan akşam eve gidip bunları yapacağımın hayalini kurarak vakit geçirmeye çalışıyorum.

Pintereste de tam ruh halime uygun bir resim buldum. Bu resim üzerinde ne hayaller kurdum bir bilseniz :)
Bunların hepsinin acısını akşama çıkartacağım inşallah. Ha bu arada, çarpı işine başladım ben. Sanki boynum hiç sorunlu değilmiş gibi üzerine gömülüp deli gibi işliyorum. Ama çok sevdim ben çarpı işini. Ayrı bir post olarak yayınlayacağım. 

Hadi bakalım ben gibi hissedenler için çabucak ama çok çabuk akşam olsun ;)

Sevgiler..




♥♥♥♥


Kaynak : Pinterest 

2 yorum: