3 Ocak 2013 Perşembe

Mimlendim (yeniyıl) :)

Geçen hafta Piacım beni mimlemiş. Ama işte, yeni yıl telaşı, hediyeler, koşturma derken anca bu zamana kaldı. Hemen soruları cevaplamaya geçiyorum ;)

Geçen Yılda Çektiğiniz Sıkıntılar

Parasal ve ruhsal olarak bazı sıkıntılar geçirdim elbette. Sevinçlerimin yanında üzüntülerim daha çok oldu. Ancak, bu gibi durumlarda biraz Polyanna olup başka iyi şeyler bularak atlatmaya çalışıyorum. 

Yaptığınız Hatalar

Sadece geçen yıla göre değil, sonuçta hatalar yaparak bazı şeyleri öğreniyoruz. Ama 2012 de düşününce elbette yapmasaydım dediğim bazı hatalarım var. 

Hayal Kırıklıkları

Çok güvendiğim bir iki kişi vardı. Bunlar beni gerçekten hayal kırıklığına uğrattı. Hiç olmalarını beklemediğim şekle dönüştükleri için fazlasıyla şaşırdım, üzüldüm.

Harcadığınız fırsatları unutun

Elimde o an değerlendiremediğim bir fırsatı kaçırdım ise, bu gibi durumlara hiç üzülmüyorum. İnanıyorum ki, bu şekilde olmasının elbette bir nedeni vardır. Ve her zaman bana sonucu olumlu olarak dönecektir. 

Yeni Yılınız Kutlu Olsun

Önümüzdeki her yeni yıl için çok fazla umutlar beslemiyorum. Her şey kıvamında olmalı bence. Yani ,olmayacak şeylere bile bile bel bağlamamalı. Çünkü, sonucunda daha çok hüsrana uğrayabiliyor insan. Bu yüzden, her yeni yıl önce sağlık sonra mutluluk ve huzuru getirsin benim için yeterli :)


Piacım Teşekkürler.. 



2 yorum:

  1. icinizden gecen butun guzellikler yeni yilda sizi bulsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarın sizin içinde öyle olur.. Sevgiyle kalın..

      Sil