21 Ocak 2013 Pazartesi

Bahtsız Bedevi Ben...


Pazartesi günü işe başladığımızda genelde öf, püf başladık yine lafları etmeye başlarız. Bu hafta benim için pazartesi hiç sıkıntılı değil. Çünkü ben hafta sonu da tatil yapmadım. Evet cumartesi ve pazar çalıştığımdan dolayı pazartesi bana hiç garip gelmedi. 

Hafta sonu çok güzel bir hava vardı. Gerçi sıkıldım biraz şimdi şurada olacaktım ki bunu yapacaktım ki diye ama maalesef söylenerek geçirebildim sadece. 

Biz de, kendimize ödül verdik biraz. Melda ile, iş yerinin yeşil bahçesinde güneşi sırtımıza alarak yürüyüşler yaptık. İnanın bu güneş ayrı bir şey, insanı mutlu etmeye yetiyor. 

Sonra Bozamızı içtik. Mumlarımızı yaktık. İş çıkışında da alış veriş merkezine vurduk kendimizi ve Koton da gördüğüm an vurulduğum cup cake küpelerini aldım. Onları gördüğümde yaşadığım sevinci görmeniz lazım. Resmen kasadakiler bile koptular halime. Çok severim ben cup cake'leri hatırlarsanız BURADA da belirtmiştim. 

Bir hafta sonum da böyle geçti gittik işte, ben çok anlamasam da. Ama önümüzdeki hafta sonu bunun acısını çıkaracağım . 

Haftanız güzel geçsin. 

Sevgiler..

♥♥♥♥



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder