1 Şubat 2013 Cuma

Happy Weekend... (Ayvalık ve Leylek)

Bu Leylek ailesini uzun zaman önce Ayvalık'tan almıştık. Biz Ayvalık'ı çok severiz. Her sene genellikle tatil planı yapar, şuraya mı gitsek buraya mı diye bir sürü yere bakar soluğu yine Ayvalık da alırdık. O kadar çok severiz işte ve bir türlü kopamayız. 
Çok farklı yerlere gittiğimiz de oldu ama Ayvalık bir başkadır. Havası, denizin kokusu, Cunda adası, Taş Kahvesi, eski rum evleri, zeytin kokulu sokakları bir başkadır. Daha nasıl anlatayım. O kadar özledim ki, burnumda tüttü şuan.

Bu Leylek ve yavrularını çok seviyorum ben. Anne leylek annemi, yavruları da ablam ve beni ifade ediyor kendimce :) Her eve gelene söylüyorum bakın bu annem buda ablam ve ben diye. Sanırım herkese fenalık geldi artık bu konudan ama ne sanıyorsam artık. Babam ben yine yokum zaten değil mi, olsun canım babalar olmasa da olur diye aradan lafını da konduruyor ama ben yine aynı tas aynı hamam :)



Eve gelen herkese anlattığım yetmedi, bir de siz dinlediniz işte. Oh ne güzel oldu :) Babacım üzülme, sende bizim herşeyimizsin ;)

Ailenizle geçirebileceğiniz, sıcacık, güneşli ve güzel, hoş sohbetli kahvaltı keyiflerinizin olduğu bir hafta sonu diliyorum...

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder