13 Mart 2013 Çarşamba

Bende yapabildim işte nolmuş??

Çarpı işi yapacağım diye tutturmuştum. İşte ufaktan da olsa bir adım attım ve benim çarpı işi karşınızda :) Ay ben bunu ne severek, ne çabalayarak yaptım bir bilseniz. Ay o çarpıyı oradan mı atacaktım, diye gözlerim aynı yere bakmaktan şaşı oldu. 


Ama sonucu gördüğümde bende bir heves ki sormayın gitsin. Şimdi daha büyüğünü işlemek için bir sürü çarpı işi modelleri arıyorum. İnternette, pinterestte her yeri karıştırıyorum anlayacağınız. Daha acemiyiz ama olsun, azimle ilerlemeye devam. 


Bu minicik tulumba modelini çiçekleri ile birlikte görür görmez çok sevmiştim. Bana doğayı, baharı anımsatıyor. Şimdi bitti ya bu evin her köşesinde geziyor. İlk önce küçük oda da sehpa üzerinde idi. Şimdi yemek masasının köşesine yerleşti. Anlayacağınız ev içerisinde bir tur atacak. 


Soranlara bir de ben yaptım deyişim var, sanırsınız ki insanlık için çok önemli bir şey yaptım :)
İşte küçük bir şey de olsa sonuçta kendi çabanla yapılması ayrı bir keyif. 

Sevgiler..


4 yorum:

  1. Ne olacak çok güzel olmuş :)
    Ayrıca hiç acemi işi gibi değil, gayet düzgün işlemişsin. Haddim olmayarak "bravo" diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh şimdi bunu duydum ya bu sevinçle ben ne çarpı işleri yaparım bir bilsen. Hele ki, çarpı işinin ustasından bunu duymak ımmm çok keyiflendim :)

      Sil
  2. Çok güzel, güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil