5 Mart 2013 Salı

Bir sevdadır kitap ayracı...

Kitaplara sevdalı olduğumu çevremdeki herkes bilir. Ama kitap ayracı sevdam da var. Her yeni kitap aldığımda ayraç da mutlaka alırım. Sonra bu yavaş yavaş sevdaya dönüştü. Arkadaşlarım, sevdiklerim bu sevdaya ortak olup bana hediye eden de oldu. Yurt dışından kargo ile gönderip, beni mutluluğa boğan da oldu. 


Bana göre çok azlar, hep daha fazlasını istiyorum. Çok sevdiğimden belki de.  Yeni bir kitaba başladığımda, kitap ayraçlarımın bulunduğu kutumu özenle açıp, kitabın içeriğine yada rengine uygun olanı seçip, onunla tamamlıyorum. Biraz delilik gibi ama başında da söylediğim gibi sevdalıyım bunlara yapacak bir şey yok. :)

Bakalım siz nasıl bulacaksınız benim ayraçlarımı, hatta değişik farklı ayraçlar bulabileceğim yerler var ise lütfen paylaşın, bu sevdaya siz de ortak olun :) 

Sevgiler efendim ;)











6 yorum:

  1. Çok güzeller! Benim de 5 sene çncesine kadar vardı ayraç koleksiyonum. Ama hepsini dağıttım ecinli bir vaktimde:( Pişmanım şimdi. Diğer yandan yük de kalktı omuzlarımdan.Çünkü aynı zamanda baskı yaratıyor. Farkındalığın arttıkça gözün sürekli ayraç arıyor her yerde vs.
    Bir de ben birilerinin bana ayraç hediye etmesinden hoşlanmazdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende de bağımlılık yaptı. Durmadan ayraç arıyorum..

      Sil
  2. ben de bayılıyorum ayraçlara.bazen kendim bile yapıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel kendi emeğinle yaptığın. Dur bakalım bende deneyeyim bi :)

      Sil
  3. Merhaba, ben de ayraç koleksiyoncusuyum. Dilerseniz fazla olan ayraçlarımızı değişebiliriz? Sevgiler
    http://koleksiyonsu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ama aynı ayraçtan fazla olacak şekilde almıyorum.

      Sil