19 Mart 2013 Salı

Günün Rengi Pembe.. (Pink color of the day)

Pembe rengi  seviyorum. Özellikle de en pastelin'den olursa. Resimlerde de göreceksiniz ortamı nasıl da değiştirip ayrı bir havaya sokuyor. 

Bahar gelmiş gibi, yeniden canlanmayı hatırlatıyor sanki. 


Hatırlıyorum da üniversite zamanımda pembe bir bluzum vardı. Ama ne pembe :) Önceden daha canlı renklere bakar, onları beğenirdim. Şimdi ise, daha soft daha pastel renkler ilgimi çekiyor. Zamanla zevklerde mi değişiyor ne ?




Ama renkler olsun, birbiriyle nasıl uyumlu olduklarını ve gözlerimizin bayram edebilmesi için bir çok seçeneğin bulunduğu pintereste vurulduğum bir kaç resim de bunlar işte.. Özellikle son resim favorimdir belirtmek isterim. 

Sevgiler.. 



Kaynak : Pinterest

8 yorum:

  1. En son kareye bayıldım. Çok güzel...

    Yaşasın bahar: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel aynı kare de hemfikiriz :)

      Sil
  2. Pinterestte kaybolanlar el kaldırsın!
    İnsana nasıl ilham veriyor öyle değil mi?

    Seçimler şahane,paylaşım için teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, Pinterestte bir bakıp çıkacağım olayı olmuyor gerçekten :) Bakmaya başlayıp kendime geldiğimde saatler geçmiş oluyor. Ama ne güzel bir sosyal paylaşımdır öyle, keyif alıyorum ve elim yukarıda şuan :)))

      Sil
  3. Blogunuz çok güzel.
    Paylaşımlarınızı ve yazılarınız çok beğeniyorum.
    Selamlar,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ediyorum, keyif alıyorsanız ne mutlu bana :)) Sevgiler..

      Sil
  4. Harika bir blog, geç tanıştım belki ama olsun bundan sonra takipteyim bloglovin üzerinden...Görüşmek üzere,
    Sinem

    YanıtlaSil