8 Mart 2013 Cuma

Happy Weekend (Yastıkçı Başı Ben)

Bu aralar yastıkçı başı kesildim. Selinim'de de türlü türlü kumaşlar, kendimizi alamıyoruz. Oturuyoruz kumaşların başına, bak bundan şu olur, bak şöyle bir şey de yapabiliriz diye kendimizi kaptırıyoruz. 
Bu cici yastık da yine kumaşı beğenip, türlü türlü şeylere karar verip, sonunda yine yastık olmasından ibaret, işte karşınızda. 



Buna da gözüm gibi bakıyorum, geldikçe geçtikçe yanından sevip duruyorum yastığımı. Şimdi de aklım örme yastıkta. Ona da el atacağım bir ara. Ha bu arada boyun şalım bitti :) Burada bahsetmiştim. Haftaya paylaşacağım sizlere. 

Neyse efendim, uzun lafın kısası hafta sonunuz sevdiğiniz şeylere vakit ayırarak, keyif alacağınız şekilde bal gibi geçsin. 

Dünya Emekçi Kadınlar Günümüzde Kutlu Olsun.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder