24 Mayıs 2013 Cuma

HAPPY WEEKEND


Bu küçük not defterini her zaman çantamda taşırım. Yapılması gerekenler, ihtiyacım olan küçük yada büyük fark etmez alınacaklar ve her şeyi bu deftere not ederim. Böylece unutmamış oluyorum. 

İşte bu küçük ayna da benim ihtiyacım olan ve uzun zamandır defterimde üzeri çizilmemiş olarak duruyordu. Bir ayna alacağım diye nerelere bakmadım ki, başka bir şey almaya çıkarım benim gözler ayna arar. Ama bir türlü içime sinmedi. En son vazgeçtim derken. Akşam English Home da gördüm bu güzel aynayı. Görür görmez de vuruldum. Ama bende ki sevinci görmeniz lazım. Sanırsın ki milli piyango çıktı. Eee 1 sene boyunca ayna arayan biri için bu normal bir şey diye düşünüyorum.  

İşte böyle, benim hafta sonum yapılacaklar listemi gözden geçirip, tamamlamaya çalışmakla geçeceğe benziyor.

Sizlerinde hafta sonunuz huzurlu, keyif dolu ve mutlu geçsin. 

Kalın Sağlıcakla. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder