2 Mayıs 2013 Perşembe

Mini mini bir kuş ...

Bu aralar çarpı işi ile kafayı bozmuş durumdayım :) Geçenlerde Kadıköy'den İki tane çarpı işi aldım. Köy manzaralı olanı işlemeye başladım bile. Ama ne zaman biter onu bilemiyorum. :)  Fotoğraf makinem ile yansıtma yapmadan çekemedim. Ama yine de net anlaşılıyor. İşte bu iki güzellik şuanda benim ve yakın zamanda duvarlarımı süsleyecekler.



O kadar çok takıldım ki bunlara, her gün Pinterest'te çarpı işlerine bakıyorum. Kendi mi ne kadar kaptırdığım ortada, iş yerimde bile bu minik kuşu çizdim. İnsan boş boş kağıt karalar ben onu bile boşa harcamayıp olayı çarpı işine çeviriyorum :)


Çok özentili bir şey olmadı ama ben sevdim. Hatta bunun kuş mu yoksa bir tavuk mu olduğuna henüz kararda verebilmiş değilim. Sanırım tavuğa daha yakın :) 



Bu küçük cikcike birde çerçeve aldım. Şimdi iş yerimde masamda benimle birlikte. Yakında evime doğru bir ziyaret yapacak. :)

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder