24 Temmuz 2013 Çarşamba

Tabak da Severim...

Şu blog içerisine girdim gireli çok güzel şeyler öğrendim. Sonra pinterest çıktı ve asla vazgeçemeyeceğim bir sosyal ağ oldu gözümde. Eee birde instagram var tabi. Ben her ne kadar yeni katılmış olsamda orası da ayrı bir dünya. 

Fırsat buldukça bu üçü arasında oradan oraya konuyorum. Şimdi siz eee bu başlık ne, sen ne diyorsun diyeceksiniz. Şöyle efendim, bunlar insanı tümüyle değiştiriyor. Yeni bir ufku oluyor insanın. Bugüne kadar beğendiklerinin, sevdiklerinin aslında çok az olduğunu ne kadar fazla detaylı güzel şeyler olduğunu öğreniyorsun. 



Tabak mevzusuna gelirsek eğer, aslında o kadar çok tabağım var ki . Önceleri bir kavram vardı, tabak dediğin takım olur. Oysaki ne alaka, farklı olsa ne olacak. İşte şimdilerde bu duruma kaptırmış durumdayım kendimi. Gözüm her yerde tabak arıyor. Bir iki bir iki topluyorum. Bir de nasıl mutlu oluyorum anlatamam sanki hiç tabağım yokmuş gibi .
Neyse işte konu uzadıkça uzadı. Bunlar yeni alınan tabaklarımın bir kaçı. Zamanla bu sevda hangi boyuta ulaşır bilemiyorum tabi. 





Bu arada Tepe Home'a hala gidemediğim için de büyük bir üzüntü içerisindeyim.. 

Hepinize kocaman sevgiler... 

3 yorum:

  1. Al benden de o kadar. Artık 4'er tane tabak alıyorum,al al nereye koyacağız? Eh insanız canımız güzel şeyler çekiyor haliyle.
    Tabaklarına bayıldım! Her biri harika!
    Tepe Home

    YanıtlaSil
  2. TWitter geldi kondu yorumum yarım kaldı :)
    Tepe Home Green Gate'in devamını getirecektir nasıl olsa gidersin diyecektim :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nilgün Hanımcığım. İnşallah gelir o zaman tabakları toplarım artık. Sevgiler benden de. Kuyrukluları da öptüm ;)

      Sil