9 Temmuz 2013 Salı

Yine Gelsin Bahar Dalları

Bu resimleri bahar ayında çekmiştim. Aman sanki anlamadınız benimki de laf :)
Ama bu resimler kalmış öyle. Yeni gördüm. Nasıl mest oldum bakarken anlatamam. 

Bana kıytırıktan bir dal parçası verseniz ona bile çığlık atar sevinirim. O derece çiçekçi, o derece yeşilciyim. 
Bu sene baharı pek anlamadık serin geçmesinden dolayı. Yaz desek oda pek bi rüzgarlı pek bi havalı bu sıralar. Gerçi Ramazanda geldi, rüzgarlı olması işimize gelir artık. 

Neyse işte, uzattım da uzattım bağlayamadım yine bir yere :) Ben baharı özledikçe bakacağım artık bu fotolara. Sever dururum onları, Badem de öyle havalı havalı bana bakar. Ben varken foto mu sevilirmiş diye :)

Hepinize bol bol öpücükler. 

Hayırlı Ramazanlar Efendim.. 








2 yorum:

  1. Size de hayırlı Ramazanlar!
    Resimler çok iç açıcı ve Badem tam yenmelik bir kuzu! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sinemcim. Valla bende badem kuzusuna doyamıyorum.

      Sil