29 Ağustos 2013 Perşembe

Allı güllü olsun benim olsun..



Bana göre el emeği ile yapılan her şey çok güzel. Evde kullanmaya kıyamadığım o kadar çok şey var ki, hepsini sarıp sarmalıyorum. 

Evimde olan bu tarz her güzel şeyde annemin emeği çoktur aslında. Hepsini en ince ayrıntısına kadar düşünmüş. Şu zamana kadar ihtiyacım olup da bulamadığım hiç bir şey yok sayesinde. 


Ablamla ikimiz için hep en güzelini yapmaya çalıştı. Anneler biraz fazla fedakar sanırım. Kendisi hiç bu tarz şeyler görmediği için bizim olsun diye uğraşır. 
Ama kendisine babaannesinden kalma bir örtü vardır gözü gibi bakar. 

Küçükken hatırlıyorum da , desenli mendiller vardı. Belki bilirsiniz üzerinde manzara olan yada gül desenli çiçekler olan. Ama gerçekten tablo gibidir bunlar. 

Hepsi tekti bu mendillerin, yani aynısından iki tane yoktu. Onları bile ablamla ikimiz arasında pay etmiştir. 
Birde aramızda dargınlık olmasın diye, kura çekerdi. :)


İşte böyle, çenem düştü yine. Bu güzelliklerde, anne sayesinde olanlar. 
Bende emeğine saygılı olmaya çalışıyorum. 

Hafta sonunuzun çok güzel geçmesi dileğiyle. 

Bir de Cuma görünümlü Perşembeyi çok sevdim :)

Sevgiler. 

4 yorum:

  1. Çok güzeller... Ben de evde kullanamam böyle şeyleri ama arada çıkarıp seyretmek bile güzel olur eminim.

    O desenli mendillerden bende de var. Çok da severim. Ama asıl aklımı alanlar köşesi işlemeli mendiller. Ve benim için bunları bunca cazip kılan eski olmaları, yani annemden ananemden kalması filan...Bir çeşit miras aslında.

    Bu arada annemin çeyizindeki havluların kenarına daha dantele benzer şeyler yapılmış. Bu tarz örgülerse yazmaların kenarına yapılmış. Ama bu hali daha değişik ve estetik olmuş, annenin ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ediyorum :) Evet bunlar el havlusu olduğu için biraz değişiklik yapmış olduk. Segiler .. ;)

    YanıtlaSil
  3. ah,süperler,hele hele el emeği ise paha biçilmez bunlara. Kullanın saklamayın ama, kullandıkça güzelleşiyorlar, yaşanmışlık ekleniyor daha daha...
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ediyorum. Evet kullanmak lazım, ama hepsine kıyamıyorum işte :) Size de kocaman sevgiler benden ;)

    YanıtlaSil