14 Ağustos 2013 Çarşamba

Lavanta ♥♥♥ Lavender

Herkesin çiçek sevgisi başkadır. Ben ayrı severim çiçekleri. Hiç fark etmez çiçek olsun da derim. Ot,çöp ne olursa artık razıyım. Ama aralarında yüreğimde yeri başka olanları da vardır. Lale ve Lavanta 
Nasıl severim anlatamam..

Bir gün bir lavanta tarlasına atacağım kendimi , o zaman halimi düşünemiyorum. Mutluluktan deliririm herhalde. Resimleri biraz abartmış olabilirim. Ama hepsi birbirinden güzel. 
Hadi hep beraber bakalım ;)

Sevgiler..














Kaynak : Pinterest

6 yorum:

  1. Merhabalar,
    Ellerinize emeğinize sağlık. Harika bir paylaşım ….. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum. Sevgiler benden de ;)

      Sil
  2. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim hemen izlemeye aldım :))
    Bayıldım paylaşımınıza, harika.....
    Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. Benden de size kocaman sevgiler.. ;)

      Sil
  3. fotoğraflara bakınca içimi huzur ve mutluluk kapladı:)
    şimdi orada olmak vardı.... :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel :) Öyle ama değil mi tam hayal kurmalık...

      Sil