10 Eylül 2013 Salı

Doğum Günün Kutlu Olsun Bloğum :)

Kaynak: Pinterest

Bugün bloğumun 1. yaşı. Zaman çabuk geçiyor. Hatta not almasam, bugünü unutacaktım. 
Bir yıl önce adım attığım blog hayatına, şuanda iyi ki yapmışım diyorum. 
Bana kattığı çok güzel şeyler oldu. Ufkum açıldı bir kere. CafeNohut ile heveslendim ve işte buradayım. İlk onun bloğunu gördüm. Aman Allah'ım nasıl takipteyim ama her yazdığında her paylaştığında sanki bende onunlaymışım gibi kıpır kıpırdım. Ondan sonra tutmayın beni, atıverdim kendimi bu aleme :) 
Ben mutluyum, umarım paylaşımlarımla sizlere de biraz mutluluk katabildiysem ne mutlu bana.

Çok güzel paylaşımlar ve paylaşımlarınızla birlikte nice güzel zamanlara.. 

Sevgiler..



6 yorum:

  1. Bloğunun doğum günü kutlu olsun !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nilgün Hanımcığım, işte bloğu bu yüzden seviyorum sizleri tanımama fırsat verdiği için.

      Sevgiler..

      Sil
  2. Umarım daha nice yıllar hep beraber mutluluklarımızı, güzellikleri paylaşırız buralarda:)
    Ve böyle bir şeye küçücük bir katkım olduysa ne mutlu bana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydacım, bugün en mutlu günüm oldu şuan :) Şu yorumunu gördüm ya, çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum. Sevgiler..

      Sil
  3. Musmutlu paylaşımların olsun inşallah hep canım...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Piacım.. Hoşgeldin bu arada :))

      Sil