13 Eylül 2013 Cuma

Mutlu Hafta Sonları ❤❤❤❤ Happy Weekend



Hafta sonları benim için oldukça yoğun geçiyor artık. Yapmak istediğim ama zaman bulamadığım o kadar çok şey var ki. Hafta içi yorgunluktan yapamadığımda, kabak hafta sonuna patlıyor. Deliler gibi bir o işe koşuyorum bir bu işe. 

Ortaya ne çıkıyor sizce, hiç birşey. Elle tutulacak hiç bir şey çıkmıyor. O zaman diyorum ki, ee yine aynı şey oldu. 

Hafta sonları o yüzden artık plan yapmıyorum. Hiç bir zaman uymuyor çünkü. Akışına bıraktım artık :)

Ama bu akış içerisinde rutin olarak yapılacak şeyler vardır. Mesela, bir fincan çay ve bir dilim kek ile keyif illaki yapılabilir. Ve dergiler ile kitap.. 

Haa bir de küşmüş bir Badem olsa da  hep sevilmeli :)  

Güzel sürprizlerin olduğu bir hafta sonu beklesin hepinizi. 

Sevgiler..



4 yorum:

  1. merhaba bloğun çok cici:)takipteyim bende beklerim...http://birfiskelezzet.blogspot.com/ sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  2. nasıl hüzünlü bakıyor o öyle!

    YanıtlaSil