21 Ekim 2013 Pazartesi

Bugün bunu sevdim ♥ Today I like it. (natural)

Hepinize merhaba, 

Uzun bir tatil sonrası yine döndük mü kürkçü dükkanına. Evet çalışmak güzel şey ama ben bu kadar uzun tatiller sonrası işime adapte olmakta sorun yaşıyorum. Bu fotoğrafı o kadar çok sevdim ki, beni çocukluğuma götürdü desem yeridir. Çocukken belediye lojmanlarında otururduk. Memur çocuğuyum anlayacağınız. Neyse, kendimize ait kocaman bahçemiz vardı. Bahçe sağlı sollu tam ortasından sokak kapısına taş yol giderdi. Umarım hafızanızda canlandı. :) Bir tarafında annemin özenle ektiği çeşit çeşit çiçekler bulunurken. Diğer tarafında da, fasulye domates gibi sebzeler olurdu. 
Fasulye toplamaya iner sırıkların arasında kaybolurduk. :) Şimdiki fasulye yemekleri ile karıştırmayın tadından yenmezdi. Bunun yanı sıra tavuk, ördek bunlarda vardı anlayacağınız. Bu fotoğrafa o yüzden bağlıyorum :)


Kaynak: Pinterest

Annemin çiçeklerinin olduğu yerde kaynana dili denen :) şu meşhur kaktüsten vardı. Kocaman. Tabi o zaman küçüğüm bana göre büyük. Ne zaman yanından geçsem illa batardı bana. Bir çığlık koparır :) annem hemen koşar tek tek üzerimden temizlerdi. 

 Bende de ne malzeme varmış :) Bir fotoğraftan nerelere geldim. Anlayacağınız ben bu tarz şeyleri çok özlüyorum. Ama diyorum ki, çok şanslıyım çocukluğumda hiç olmazsa yaşadım bu doğallığı. Anlayacağınız pek bi sevdim bu foroğrafı :) 

Sevgiler .. 

♥♥♥♥♥♥♥

7 yorum:

  1. Acaba o zamanlar çocuk olduğundan mı tatlı gelirdi tüm yemekler ?
    Saflık,güzellik ... Keşke hep çocuk kalsak !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke!!! en güzel zamanlar..
      Sevgiler kocaman...

      Sil
  2. Ne güzel bi hikaye...zevkle okudum

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bi hikaye...zevkle okudum

    YanıtlaSil
  4. İcim kipirdadi,bayildim hikayenize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kaktüsle bende kıpır kıpır oluyorum

      Sil