8 Kasım 2013 Cuma

Yapraklarla Çoşuyorum.. Mutlu Hafta Sonları..

Havalar bu ara bir yağmurlu bir güneşli karışık gidiyor. Ama adım adım kışa yaklaşıyoruz ve bu zaman sürecinde doğa o kadar güzel yeniliyor ki kendini ve ben her fırsatta bulduğum  bir yaprağa bir ağaca şaşkın ördek gibi bakarak sevinç duyuyorum. 



Baştan söyleyeyim fazlasıyla coştuğum için çok resim var. Bu resimleri de ofiste sıkıldığım bir gün nefes almak için çıktığım yürüyüşte çektim. 
İş yerimin hayli büyük bir bahçesi var. Her öğlen rutin olarak yürüyorum. O kadar yeşillik ki deymeyin keyfime. Sabahları özlediğimiz kuş seslerini burada duyabiliyorum. Ya da, bir çalı altından çıkan anne kedi ve yavrularını görmemde mümkün.  Bunlar benim için inanılmaz keyif. 



Çocukluğunu bahçeli bir evde tavuklarla, ördeklerle geçiren biri olduğum için bu tarz yaşamı ayrı seviyorum. 

Bir keresinde, annem ablam ve ben pazardan geliyoruz. Bir sürü civciv aldık. Nasıl mutluyum. Ama o zaman hayli küçüğüm de.Lojmanlarda kaldığımızı daha önce anlatmıştım. Lojman deyince aklınıza kalabalık bir bölge gelmesin topu topu üç ev var. Ve in cin top oynuyor. Abartmıyorum o derece. :) Ve kedi olması da imkansız. 




Bahçeye civcivleri saldık, nasıl bakıp koşuyoruz peşlerinden. Keyif o biçim. Sen bizim bahçede de kocaman bir hanımeli var. Onun altından kedi çıktığı gibi en sevdiğim civcivi kap. Ağzım açık kalmıştı. Ne ağlamıştım sormayın. 

Ha bir de sürekli merdivenlerden yuvarlanırdım ben. Tepetaklak. Annem hep çığlık atıp bayılacak gibi olurdu kadın. 

Ablam hala der hayret o kadar düşmeye kafanda kalıcı hasar olmadı diye :)) 

Ay bende daha ne çocukluk hikayeleri var. Anlatsam bıkarsınız. 

Hafta sonunuz keyif aldığınız şeylerle sıcacık geçsin.. 

Sevgiler..


























2 yorum:

  1. fotoğraflarınıza,sıcacık kelimelerle güzel anılarınızı okumaya bayılıyorum.kedili civciv hikayesinin acı sonu benim çocukluğumda da var.:(
    iyi haftasonu olsun,bana da beklerim.
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Sıkılmadığınıza sevindim. Ha bir de ah o kediler ve civcivler çok üzdüler bizi.

      Sevgiler..

      Sil