27 Ocak 2014 Pazartesi

Bir Güzel Şirince..

Hafta sonu bir değişiklik yapıp kendimizi İzmir yolunda bulduk. Şansımıza hava çok güzeldi. 
Erken saatlerde yola çıktık ve kahvaltı yapmak için Şirince'ye uğradık. Ama buradan ayrılmak o kadar kolay değildi. Mest oldum diyebilirim. 



Taş sokakları, bacalı,cumbalı evleri. İnanılmaz bir şölen yaşattı gözlerimize. Ya ruhumuza, onu tarif edemem. O kadar mutlu hissettim ki kendimi. Fotoğraf çekerek, kendimi kaybetmişim. En iyisi mi ben değil fotoğraflar konuşsun. Umarım sizlerde benim kadar keyif alabilirsiniz. 

Sevgiler..









































16 yorum:

  1. ohhh,bu ne güzellik:)
    teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Huzur veren güzellikler...

      Sil
  2. of!of!
    O teyze ile diz dize oturmak istedim. Ne örüyosa bende yapmak istedim.
    Ne güzel sokaklar, ne güzel fotoğraflar.
    Gitmiş kadar oldum.
    Çok istiyorum şirinceyi görmek bende. Şu maya hiyaseninden sonra biraz geri durdum gerçi ama, bu yıl kısmetse inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o teyze ne şekerdi. Konuşması, tavırları aklımda iz bırakanlardan.
      Bende ilk kez geldim ve çok çok beğendim. Hep özlediğimiz, özlem duyduğumuz şeyleri görebiliyorsun. Umarım en kısa zamanda yolun düşer.
      Öpüyorum..

      Sil
  3. Şirince'ye bayıldım. Özellikle de sincaba. Bu yıl tatile Şirince'den başlamalı sanırım. Bende bloguma beklerim. http://icimdenngeldi.blogspot.com/ Görüşmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle görülmesi gereken bir yer. Ha birde doğa aşığı iseniz değmeyin keyfine :)
      Sevgiler çok..

      Sil
  4. ne güzel bir yermiş şirince, bayıldım. O küçük sincap ne şirin öyle. Kaçmadan duruyor muydu öyle?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaçmadan durur mu hiç :) onu çekebilmek için 40 takla atmışımdır parmak ucumda :D

      Sil
  5. Yıllardır gitmiyorum özlemişim..

    YanıtlaSil
  6. egenin kokusunu duyar gibi oldum:)))))))
    tesekkurler

    YanıtlaSil
  7. Şirince'yi bende çok severim.Bloğunuzun nerdeyse hepsini gezdim,ne kadar zevklisiniz..Takibe aldım,yeni postlarınızı bekliyorum..Bana da beklerim.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok teşekkür ederim. Ama çok tembellik ettim ben :( en kısa zamanda dönüyorum.
      Tekrardan kocaman sevgilerimle...

      Sil
  8. Şirinceyi görünce aklıma Bursa-Cumalıkızık Köyü geldi orası da buranın bir türevi, köy evlerinde yerli halkın sunduğu serpme kahvaltıları gerçekten çok güzel. Yolunuz düşerse uğramanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Evet Cumalıkızık -Bursa-Saidabat köyünün olduğu bir tur planı var önümüzdeki günlerde yapacağım. Eminim çok keyif alacağım..

      Sil