16 Ocak 2014 Perşembe

Bugün Bunu Sevdim - Mutfak ( Today I like İt - Kitchen)

Mutfak bir bayanın yaşamında çok önemlidir bence. Sadece mutfak deyip geçmemek lazım. Ben mutfaklarında diğer odalar gibi süslenmesinden yanayım. Sonuçta, bizlerin en çok vakit geçirdiği yer orası. 

Küçükken hatırlıyorum. Bir gün evin mutfağını boyayacaktık. Babam geldi elinde bir kova boya ile. Açtılar baktılar. Annemin surat beş karış. Ben böyle istememiştim diye. Bizim babam almış cırlak bir yeşil gelmiş. Hiç unutmam. Mutfağımız baya bi yeşil durmuştu :)

İşte size bir kaç güzel mutfak örnekleri. Ben hepsini ayrı ayrı çok sevdim. Hepsi de yaşayan bir ruha sahip. Umarım siz de seversiniz. 

Sevgiler.. 













Kaynak:Pinterest

10 yorum:

  1. renkli mutfaklara bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. Bu mutfaklarda yemek pisirmek buyuk zevk ;)

    YanıtlaSil
  3. Lovely photos!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel mutfaklarmış, paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. açık raflar!
    favorim, dileğim, hayalim:)
    muhteşem görüntüler için,
    çok teşekkürler...
    iyi haftasonları

    YanıtlaSil