14 Ağustos 2014 Perşembe

Kahve Bahane Diyerekten...

Ah ne kadar uzun zaman oldu değil mi? Ne kadarda boşladım burayı. Şu instagrama bulaştığımdan dolayı oldu sanırım. Anlık fotoğrafı paylaşmak kolayına geliyor insanın. Ama oysaki yazmak ayrı bir keyif. Ama inanın yazmak, fotoğrafları düzenlemek için zamana ihtiyaç duyuluyor ki şu son zamanlarda bende de olmayan şey bu işte. 


Ama yok bundan sonra bu kadar uzun aralar vermeyeceğim :) Belki yazmadım ama buradan olsun insatgramdan olsun  sevdiğim takip etmekten keyif aldıklarıma hep bir göz gezdirdim. Bir kere Pinterest'ten hiç kopamadım :)

Hadi bu post benim için yine güzel bir başlangıç gibi olsun. Karşılıklı oturup sohbet ederken kahvelerimizi yudumlar gibi. 

Ne dersiniz beraber içelim mi?
;)

Sevgiler...

5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. ay içelim gerçekten en büyük arzum :) Favorimsin Ayda ... :) Sevgiler..

      Sil
  2. ikisi bi arada en büyük favorim,ben uzun zamandır(yani benim 11 aylık bloger geçmişimden itibaren) takibindeyim.blog adın çekivermişti beni
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada pinterest de ben de varım ama senin sayfana ulaşamıyorum

      Sil
    2. Çok teşekkürler valla bende çok seviyorum bu adı :)
      Ya bir sorun oldu herhalde neden acaba? yesilinkizi instagram adım :) siz tekrar bakın beni bir ekleyin bende sizi bulmuş olurum. Ne güzel olur :)))

      Sil