3 Haziran 2016 Cuma

Işıl ışıl bir yaz (Bugün bunu sevdim)

Uzun uzun aradan sonra tekrar merhaba; 
evet bloğuna vefasızlık yapanlardan biri de benim :( Gerçi neden böyle oldu bazen bende anlam veremiyorum. 
Sanırım instagram ve snapchat in kolaylığına alıştık. 
Herşeyi çok çabuk tüketiyoruz. Önce bloglar vardı sonra instagram çıkınca blog süreci biraz sallandı. Şimdi de snapchat favori oldu. Bakalım bu şekilde nereye kadar gidecek. 
Neyse beni şuan buraya yazmaya heveslendiren konu, başlıktan da anlaşılacağı üzere ışıl ışıl bir yaz ve renk cümbüşü temalı aşağıdaki fotoğrafları görmüş olmam. 
İnsanı ne kadar da bir coşkuya sürüklüyor değil mi? 

Her bir kareyi her bir rengi ve uyumu çok sevdim. Hatta bayıldım keşke benim olsa dedim :)
Bu sene cıvıl cıvıl bir yaz olacağa benziyor. Şimdiden flamingo ve ananas desenleri aksesuarları gözde. İnsan görünce hemen alası geliyor. 
Sizce de öyle değil mi? 
Hadi siz de keyiflenin... 













Kaynak: http://beautyfollower.blogspot.com.tr/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder